8 Nisan 2013 Pazartesi

Kitap, dikiş, boyama, yemek pişirme dolusu bir hafta sonu

Hafta sonu verimli geçmeyince çok üzülüyorum, size de oluyor mu? Zaten pazartesi sendromu Cuma akşamdan başlıyor, yakında bir önceki pazartesiden başlayacak, gidişat kötü :)

Eşimin çok beğenerek okuduğu John Verdon’un Aklından Bir Sayı Tut kitabına başladım ve bitirmek üzereyim. Cinayet romanı, keskin dönüşleri olan zekice kurgulanmış bir kitap, okuması çok zevkli.

Kitap yazısı yazmak istiyorum, Stephan King’in 22/11/1963 kitabını da güç bela bitirdim, onunla ilgili de iki çift lafım var.



Eşimin ananesini ziyarete gittik, bol bol börekleri indirdim mideye.
Karatay canıma okuyacak, benim kitaba yeniden başlayıp çok pis gaza gelmem gerek yoksa bu gidişatta kötü :) kilo almasam da veremiyorum :(


Ananemlere giderken kek pişirdim. Çok lezzetli oldu pamuk gibi.



Onun dışında fotoğraflarını çekemediğim bir çok hobilerle uğraştım, kumaştan flamalar yaptım, eski bir tabureyi yeniliyorum, bacaklarını pembe ve lila renklerine boyadım kurumasını bekliyorum, üzerine kumaş dikeceğim. Yine boyanmak için bekleyen bir kutunun ilk katını attım.
Pazar günü verimliydi benim için.
Bilahare hepsini paylaşacağım kısmetse :)

Hiç yorum yok: