17 Nisan 2013 Çarşamba

Firindan yeni çikti

İşyerim Ümraniye Carrefour’un arkasında bulunuyor. Burada çalışmaya başlamadan önce hiç bilmezdim Ümraniye’nin nasıl bir yer olduğunu. Evladiyelik ne ararsan bol çeşitlisinden bulabildiğin bir yermiş. Çeyizlik bir milyon tane dükkan var.
Dikiş makinemi de aldığımdan beri güncel modelleri olan, fiyatları uygun kumaşlar arayışı içerisine girdim. Mahmutpaşa fiyaskosundan sonra oraya gitmeye niyetim yok, orası çoktan yozlaşmış.
Bir arkadaşım sayesinde Ümraniye’de bulunan kumaşçılar çarşısı ile tanıştım. Öğle arası taksi ile gidip alacaklarımı kısa zamanda alabilmek cabası, tabi daha uygun fiyatlı dükkanlar.
Ayrıca her şeyi bulabileceğiniz tuhafiyelerde var. Buna benzer bir yer Pendik’te de var, bilen bilir bir sokaktan girip öteki sokaktan çıkabileceğin devasa bir hobi dükkanı :)
Velhasıl bugünkü ganimetlerim plaj çantası olmaya aday sarı puantiyeli bu arkadaş :)
Bir de Amerikan servis dikiyordum ama biye yapmayı beceremeyince hazır biyeden aldım.
Çok heyecanlıyım bakalım nasıl olacak…



Hiç yorum yok: