18 Eylül 2013 Çarşamba

İlk kıymetli çizimlerim ^.^

Şu kitap vakti zamanında ilgimi çekmiş ve satın almıştım. Kütüphanenin derinliklerinde duruyordu uzun zamandır. Arada bir bakışıyorduk fakat yoğun iş hayatım nedeni ile pek muhabbet edemiyorduk açıkçası :)

Geçen gün can sıkıntısı ile beraber gelen çizme dürtüsü kitapla muhabbetimizi arttırdı.

İlk önce her detaya adım adım bakarak aşağıdaki resmi çizdim. Güzel de anlatmışlar hani, aşama aşama ilerlediğin için tekniklerini kapıyorsun.
Yüz hatları kitaptakine nazaran daha dar geldi gözüme ama ilk çizim için fena sayılmaz değil mi?


Bugün de youtubedan yine manga kızı çizimi ile ilgili şu videoyu izledim sonra aldım kalemi kağıdı elime ve hiç bakmadan aşağıdaki resmi çizdim;


Bilmiyorum ama bana bir şeyler oluyor :) ilginç bir şekilde çizme aşkı ile dolmuş vaziyetteyim. Karakalem, desen, çizim kurslarını araştırdım biraz. Zaten bir kurs arayışı içerisindeydim, karakalem beni epey motive edecektir diye düşünüyorum.

Sevgiler ^^

2 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

çizimlerin çok güzel ama :)

Unknown dedi ki...

Tisikkirler, hihi simardim :))