3 Ağustos 2013 Cumartesi

Direksiyon Sınavım

Heeeey gençler direksiyon sınavını geçtim bugünnn :) Çok sevinçliyim çünkü bir sonraki sınava kalacağım diye çok korkmuştum. Bir de kurstaki hocalar korku saldılar çok zorlaştı tek hatada bırakıyorlar falan diye iki de bir kara haber tellallığı yapıyorlardı iyice tırsmıştım. Neyse ki öyle bir şey olmadı.

Sınavım Uzunçayır'da Yeni Salı Pazarının bulunduğu yerde gerçekleşti. Aslında sınavların nasıl olduğunu bilmediğimden de bilinmeze karşı bir korku vardı içimde.
Her sürücü kursu yanyana sıralanmıştı, oraya gittiğinizde kendi kursunuzu rahatça bulabiliyorsunuz. Şansıma benim direksiyon hocam gelmişti, bir deneme sürüşü de yaptık. Deneme sürüşü sırasında geri geri giderken arkamdaki acemi sürücü, arabamın kenarına bir sürttü :) çizikler oluştu. İlk kazamı yapmış oldum böylece :P aman Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin bundan sonra.

Neyse 1,5 saat sonra sıra bana geldi. İnsanları alfabetik sıraya göre alıyorlar, kullanacağız araç sürücü kursuna ait oluyor ayrıca arkada kendi kursunuzdan herhangi bir hoca bulunuyor.
Sıra bana geldiğinde koltuğu bir türlü çekemedim, göbüşümden koltuğun altına ulaşamıyorum ki :) heyecanda yaptım doğal olarak. Neyse aracı güzel kaldırdım, yandaki hocanın dediklerini yaptım ileri-geri-u dönüş felan, dönüşleri biraz hızlı mı girdim artık bilmiyorum 80 vermişler. Neyden kırdıklarını çok merak ettim. Sonrasında kursu arayıp öğrendik notumu, neden kırdılar diye sorduğumda geçtiğine dua et herkesi bırakıyorlar dedi adam.
Amaaan geçtim ya, bebiş daha büyümeden acemi sınıfını atlamak istiyorum.
Araba sürmek hakikaten çok eğlenceli, çok seviyorum. Çok sevinçliyim.

Hiç yorum yok: