24 Ağustos 2013 Cumartesi

Alışveriş Listemiz


Selamlar,

6. Aya girdik, ben çok fazla ağırlaşmadan bir liste hazırlayıp bunu hayata geçirelim istedik. Ben çok faydalandım, umarım gelecek hamişler de benim yazımdan faydalanır.
Bebek alışverişi için nereyi tercih edebilirim derseniz; Ikea, Eminönü'de yer alan Havuzlu han size yardımcı olacaktır. Yıllardır Eminönü'ne gider gezerim ama ufak bir araştırma ile ilk kez Havuzlu Han'ı duydum henüz gitmedim. Kıyafet vs için gitmek istiyorum oraya en çok. E-bebek'e baktık fakat çok fazla ahşap beşik gibi seçenekler bulunmuyor, bebek arabası-park yatak var orada en çok. Bu arada hangi büyük bebek mağazasına gitsem dünya kadar puset olduğunu görüyorum, ciddi paralar dönüyor puset piyasasında sanırım :)

Daha önceden de belirttiğim gibi basit, parmaklıklı bir beşik ile şifonyer almaya karar verdik. Zaten eşyalardan çabuk sıkılırım, değiştirmek isterim, ayrıca yer bakımından da kocaman bebek odası takımı ile kalabalık, tıkış tıkış bir oda yapmak istemiyorum. Onun yerine ferah, sade, kullanışlı bir oda olsun istiyorum. 

Çeşitli beşik araştırmalarımız neticesinde ikeadan almaya karar verdik. Yine şifonyeri de oradan alacağız, tam istediğim gibi bir şifonyer buldum, çok güzel kombin olacaklar. Alt değiştirme zımbırtısından alsak mı almasak mı kararsız kaldım. Salonumuzda bulunan ikili koltuğu bebişin odasına koyarsak hiç gerek kalmayacak buna. Yatırırım minnoşu koltuğa değiştiririm altını :)

Alacağımız beşik ve şifonyer, fotoğraflar ikea'nın sitesinden


Benim listem şu şekilde;
Bebişin odasına alınacak ihtiyaçlar:
Beşik, şifonyer, yatak, alez, yastık, abajur, (koltuk), fon perde, güneşlik, uyku seti, nevresim, battaniye, ana kucağı, telsiz, dönence, bebek arabası (maclaren marka olacak ama odasına alınmayacak tabi :) )
Bebişin kendi ihtiyaçları:Alacaklarımızı evde koyacak yer olmadığından bu kısmı odası hazır olduktan sonra alacağız.
Zıbın, uzun kollu-kısa kollu-kolsuz badiler, tulum, ıslak mendil, bebek bezi, muslin kumaşlar, beyaz tül bez, şampuan, pişik kremi, bebe yağı, saç fırçası (saçsız olursa gerek kalmayabilir :p), banyo süngeri, küvet, ateş ölçer, emzik, biberon, mama önlüğü, tırnak makası
Kendime:Bil hassa doğumdan sonraki ihtiyaçlarım,
Pijama takımı, emzirme sütyeni, korse, göğüs pedi, meme ucu kremi (Lansinoh), süt sağma makinesi, süt saklama poşeti, emzirme yastığı (kendim dikebilirim belki), emzirme önlüğü, terlik

Şimdilik bu kadar, bakalım listeye ne kadar sadık kalacağız.

Sevgiler

Hiç yorum yok: