14 Temmuz 2013 Pazar

16. Hafta haberlerimis

Geldik 16.haftaya. Gel gör ki çoğu paylaşılan hamilelik hikayelerinin aksine aktarabileceğim bir aksiyon yok açıkçası :) İçimde bazen nabız atması gibi bir his duyuyorum, Allah'ıma şükürler olsun orada olduğunu hissediyorum bu da bana mutluluk veriyor.
2 kilo aldım şimdiye dek öyle hamurişi, tatlılara da pek dikkat edemedim hepsini lüplettim, bilhassa tatildeyken. Ama artık daha dikkat ediyorum, Karatay'a devam.
Karnışım gözle görülür şekilde şişmeye başladı, çatlaklara çözüm arıyorum şuan. Yağlı bir cildim var, bu benim için bir avantaj. Doktorlar bunun genetik olduğunu, çeşitli yağlarla ovma, spor yapma ve bol bol su içme ile en aza indirilebileceğini belirtmişler.
Bu durumda bol bol yağlamalı göbişi. Duş esnasında bebe yağı kullanıyorum, yatarken tatlı badem, lavanta, gül ne varsa sürüyorum artık. Yemeklerimdeyse taş sıkım zeytinyağı kullanıyorum. Umarım faydalı olurlar.

Şimdilik bu tarafta haberler bu şekilde. Haftaya cinsiyetini öğreneceğiz kısmetse. İster kız olsun ister erkek, hiç farketmez sağlıklı ve sıhhatli olsun yeter.

Sevgiler

1 yorum:

deniz dedi ki...

Ne güzel. Bu zamanlarında tadını çıkarın...