14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer gününün anlam ve önemi


Sevgililer günü deyince insanlar “benim sevgilim yok”,”biz şuraya gidicez”, “amanda bana çiçek yolladı” falan fistan sevgilisi olan olmayan herkes fikrini beyan ediyor bir şekilde ama hakikaten bel bağlanmaması gereken bir gün olduğunu düşünüyorum. Arkadaşım bu lafımın üzerine; “tuzun kuru, ondandır.” dedi. Evet, belki de {çok şükür} canım çok sevdiğim bir eşim var. Ama zaten herkes içinde bulunduğu duruma göre konuşuyor, bende uzaktan bakıyorum ve sevgililer günü en çokta yeni yeni flört etmeye çalışan insanlara yardımcı olduğunu düşünüyorum. Erkek kişisi bahane ile hediye alabilir, yemeğe götürebilir… Kızımızın kırmızı renkleri görmesi yeter zaten :)

Benim bugün yapacağım güzel bir sofra hazırlamak. Amaç, özenli olmak. Taşlar pırlantalar hepsi boş. Kafamda tasarladığımı sevgililer günü temalı soframı bilahare paylaşacağım.

Bu arada şirkette kırmızı kalpli balon dağıttılar, her yer cümbüş kırmızı oldu. Bayılıyorum günün anlam ve önemine uygun temalar ile donatılmasına. Hele ki sevgi, barış ve mutluluk mesajları veren günlerse, insanı ister istemez sevmeye yöneltiyor :) pozitif mesaj, pozitif enerji, olumlu bak olumlu gör.





Sevgi dolu bir dünya dileme mesajımızı da verdikten sonra moonwalk yaparak uzaklaşacağım huzurunuzdan ama önce, saçlarım nasıl?




Hiç yorum yok: