4 Şubat 2013 Pazartesi

Tavsiye:Afyon Kahvaltısı

Sabah uyandığımda çok fazla uykum vardı, dedim saat en geç 8:30 falandır. Bir bakarım ki saat 11:47, ne ara bu kadar çok uyumuşum... Öğle saatlerinde uyanmanın en kötü yanı günün çabuk bitmesi :(
Kalktım baktım dışarıda bahardan kalma bir hava, uzun zaman önce foursquare'de yapılacaklar listeme eklediğim kahvaltı mekanı Ataşehir'deki Afyon kahvaltı salonu düştü aklıma.
Saat 14:00'te oradaydık. Bal kaymak, yumurtalı sucuk, kızarmış köy ekmeği, peynir çeşitleri enfesti. Yedikçe iştahı açılıyor insanın, en son bu tadı Rumelihisarı'nın orada Kale kafede almıştım ama orası cok sıkış tıkıştı :)) Şu bir gerçek, salaş yerlere bayılırım. Burası, kalabalık arkadaşlarla toplanıp gitme mekanı tam.
Yorumlar hep ilgisiz garsonlara yönelikti, bu yorumların pazar sabahları kalabalık olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum ben. Bizimle gayet ilgilendiler. Çayımızı, ekmeğimizi eksik etmediler :))
Bir de dışarıda olmasa da içeride hep yer var.

Arada bir kendinizi şımartmak için ideal mekan. Tavsiye olunur.

Sevgiler








Hiç yorum yok: