9 Ocak 2013 Çarşamba

Kar, Battaniye ve Salep

Karların arasından şirket servis aracına ulaşmaya çalışırken kendi kendime sordum; Yazın sıcaktan piştiğimiz, boncuk boncuk terlediğimiz o günler nasıl bir şeydi?
İnsanoğlu nasılda adapte oluyor içinde bulunduğu duruma, idrak edemiyorum bir türlü. Buna benzer bir film izlemiştim, çok etkileyici ve güzeldi, yavaş ilerliyordu ama güzeldi.

Servise doğru ilerlerken bir yandan da lapa lapa kar yağıyor, diğer yandan yumuşacık, pamuk gibi karların arasında ilerlemeye çalışıyorum, soğuk ama üşümüyorum. Dört mevsim, bir döngünün içinde kaybolmuş gibi hissettim. Buna benzer kar maceralarını bilmem kaçıncı kez hissetmiştik ama hemen sonra unutmuştuk..

Neyse bu kadar sorgulama yeter;



Benim başlayıp yarım bıraktığım, kalan ihaleyi anneme devrettiğim battaniyemle nihayet buluştuk :) mutluluğumu tarif edemem. Ev sıcak ama yine de sarılıyorum o koltuğun üstünde, renkleri ve her karesinde ayrı ayrı verilmiş olan emek bana mutluluk veriyor.
Kış gecelerinin vazgeçilmez içeceği salebimi de aldım elime, değmeyin keyfime.



Ojeye dikkat, sevgililer günü konsept!

Hiç yorum yok: