19 Aralık 2012 Çarşamba

Denzel Washington'inin Ucus ile farkli performansi


Bir filmde Denzel Washington varsa eğer o filmi izlemek için başka bir nedene ihtiyacım olmaz.


Uçuş filmi için, "başı çok iyi ama ilerleyen sahnelerde uykunuz gelebilir" demişlerdi. Gidişat evet, böyle ama uyku getirecek kadar değildi. Beni asıl etkileyen filmin can damarı, ilk malum düşme sahnesini idi, bu sahne için yeniden izlerim filmi. Kendimi yolculardan biriymiş gibi hissettim. Çok heyecanlı bir sahneydi, hatta uçak yere indikten sonra bir rahatlama geldi. Önce yanımda oturan beyime sarılacaktım Allah onu bana bağışladığı için, sonra da kaptan Denzel'e sarılacaktım bizi kurtardığı için :))
-Yalnız heyecanlanabilmek için daha önceden en az bir defa uçağa binmiş olmak gerek bence.-

Film bunun dışında fena sayılmaz. Kızıl kıza verilen rol çok gereksizdi, filme bir katkısı olmadı ama başrol gibiydi.

Pazar günü güzel vakit geçirmek için izlenesi.


İyi seyirler...





Hiç yorum yok: