14 Eylül 2015 Pazartesi

NESLİHAN 30 OLDU!




Nihayet doğum günü partim geldi geçti. Partim geçti çünkü asıl doğum günüm 16'sı yani çarşamba günü. İnsanlar rahat rahat gelsin diye cumartesi akşamı kutlamaya karar verdim gel gör ki...

Kim dost, kim vefalı görmüş oldum..

İnsanlar artık bir kusura bakma gelemiyorum demek için dahi aramayı geçtim mesaj bırakmayı bile zor görüyorlar arkadaş.

Bir de ben fazla detaylı düşünüyorum galiba, arkadaşlarım ararsa koşa koşa giderim, beni çağırmışlarsa ne yapar eder bir yolunu bulur bir görünürüm sırf gönlü olsun mutlu olsun diye..
Hep sinir oluyorum bir daha aramayacağım diyorum ama şu yufka yürek işte, unutuyorum gidiyor..
Ama bu sefer bak buraya da yazıyorum, ben aramayacağım artık arkadaş.

Neyse atarımı da yaptığıma göre artık kalan sağlarla süpper ötesi güzel bir doğum günü partisi yaptığımızı belirtmek isterim.

Videomu beğenip kanalıma abone olursanız çok ama çok sevinirim. Benim için bir doğum günü hediyesi diyelim =) İnsan beğenildiğini görünce daha da eğlenerek çekiyor videoları çünkü

Sevgiler canlar öpüyorum hepinizi




Hiç yorum yok: