10 Nisan 2014 Perşembe

bebek bakım odaları

"Öncelikle bu yazı aşırı derecede bebekli insanları ilgilendirmektedir :) sıkılmadan okumanız dileği ile"

Bebekli bir aile olduğunuz andan itibaren gideceğiz yerlerle ilgili kafanızdaki tek soru işareti bebeğimi "nerede doyurabilirim?"oluyor. 
Alışveriş merkezlerinde zaten bebek odaları mevcut bunun dışında açık alanlarda neredeyse hiç bir yerde emzirme odası bulunmuyor. 
Caddebostan sahilinde ibb'ye ait tuvaletlerin içerisinde var, hani şu akbil basıp girdiklerimizden. Şaşılacak derecede temiz. Bunlardan Kapalı Çarşı içerisinde de var. 
Geçen gün Kadıköy'e gittik, yakında bir düğünümüz var onun için elbise bakacaktım opera pasajından (abiye için en doğru adres). Neyse ki Duru'm çok sıkıntı çıkarmadı etrafa bakındı sadece. Bir bebeğin azami 2 saatte 1 acıktığını düşünürseniz çok uzak mesafeler bir anne ve baba için çileye dönüşebilir. Elbise bakarken acıkma saatinin yaklaştığını hissettiğimden bir dükkan sahibesinden ricada bulunarak bebeğimi dükkanın arka kısmında emzirdim. 

İnternette bebek odaları hakkında epey araştırma yaptım fakat bir netice alamadım. Bu nedenle emzirme/bebek bakım odaları olan yerleri burada paylaşmaya karar verdim.

Bağdat caddesine indiğimiz zaman Şaşkınbakkal'daki Marks&Spencer mağazasında doyuruyoruz bebişimizi =) En üst katta tek kişilik bir oda mevcut. Benzer şekilde Mothercare ve Joker mağazalarında da vardır diye tahmin ediyorum.

Şimdilik alışveriş merkezlerinde gittiklerimden en çok beğendiğim Palladium avm'deki -1.kattaki Prima sponsorluğunda hazırlanmış. İçeride 3 adet koltuk var fakat 10 kişi sığar :) Hiç beğenmediğim ise Kozyatağı Carrefour'daki bebek odası. O kadar dar ve kısıtlı ki, küçük olduğu için de her seferinde 2-3 kişi sıra bekliyor oluyor. O anda acıkmış bir bebeyle beklediğinizi düşünsenize :) vay halinize...

Hiç yorum yok: