22 Mart 2014 Cumartesi

Arkadaşımın baby shower partisinden kareler

32.Haftaya merhaba diyen bir arkadaşımın baby shower partisini organize ettik birlikte.
Heyecanla Rüzgar bebeğin gelmesini bekliyoruz =)















Rüzgar bebek ve annesi için bir hediye sepeti hazırladım. Böyle bir hediyenin size de fikir olması için yazıyorum.
Ayrıca bunların yanına asmak için açıklamalarını içeren minik kartlar hazırladım fakat kartları bastırıp ekleme fırsatım olmadı, yine de sizler için onları da aşağıda paylaşıyorum. Kartlarda yer alanlardan reçeli ilave edemedim çünkü sepet küçük geldi. 
Bebişin adı Rüzgar, genel konsept ise denizci olduğu için kartları bu şekilde hazırladım. En son sepeti mavi tül ile kapladım.


♥ pazen battaniye/kundak (diğer battaniyelere göre daha kullanışlı olduğu için özellikle kumaş alıp kendimiz diktik.)
♥ alt değiştirme örtüsü (kumaş, arasında muşamba var. Biz diktik)
♥ banyo lifi ve bebe sabunu
♥ 2 adet çıtçıtlı bebek badisi
♥ bebek bezi
♥ uni baby yenidoğan ıslak mendil (yenidoğan bebeklere tavsiye edilen ıslak mendili olduğu için markasını yazdım)
♥ arabaya asmak için "arabada bebek var" yazısı
♥ su torbası (mavi ayıcık olan) bebeğin gazı olursa göğsüne koymak için
♥ patik, anne ayaklarını sıcak tutsun diye
♥ göğüs pedi, annenin sütleri üzerine akmasın diye
♥ bebeğe yün şapka - patikler
♥ sepet English Home'dan
♥ adı Rüzgar olduğu için rüzgar gülü :)














Hiç yorum yok: