12 Kasım 2013 Salı

Baby shower hazırlıkları Part 1


Baby shower ve hastane için hazırladığım bazı resimleri çıktı almak için Kadıköy'e düştü yolum. Geçen sefer Şemsitap sokakta bulunan Ümit Copy diye bir yerde basım aldırmıştım. Yine başka yer bilmediğim için oraya doğru yol almıştım ki, Yazıcıoğlu işhanının ilerisinde Mühürdar Fuat sokakta Cemil Copy'e rastladım. Zaten aynı işi yaptıkları için bir sürü yol yürümeyeyim burada basım aldırayım dedim.
İyi ki de öyle yapmışım çünkü çerçeve olayını da diğer yere göre 15 lira daha uyguna hallettim. 50 lira diyordu her yer, yani bakıldığında bir gün için kullanılacağından, iki kere düşündürecek miktarda. Ben de vazgeçmiştim...
Fiyatının uygun olmasının yanı sıra çerçevenin tasarımını da onlar yaptılar. Foto blok şeklinde yapıldı. Partiye renk katacak bu çerçeve =)
Cemil Copy'e gitmenizi tavsiye ederim.





Hiç yorum yok: