8 Kasım 2012 Perşembe

İlk kapkeklerim ♥



Sıkarken bazı aksaklıklar yaşadım tabi ama fena olmadı. Ayrıca içinde sırf tereyağı ve şeker olduğunu düşünerek kekin tamamını kaplamadım, kekin yanında tat vermesini istedim sadece, tamamlayıcı olacak kadar ortasına sıktım.

Keki ise benim her zaman yaptığım ve tarifini daha önce yüzlerce kez paylaştığım sıvı yağ ile yapılan kekten yaptım. Normalde bu tarifte kabarıp taşan cinsten olması gerek ama nasılsa benimkiler pamuk gibi pürüzsüz oluyor :)

İçine pasta malzemeleri satan yerden sipariş verdiğim vanilya aromasından ekledim ama bence yapay bir tat kattı kekime, hiç beğenmedim.
Kullanacaksanız aktarlardan hakiki vanilya alıp içindeki çekirdeğini ekleyin. Bir dahakine o şekilde yapacağım.

Ayrıca renkli bir şey olmasını istedim, içine çok az pembe gıda boyası ekledim. Tat vermedi sanırım vanilyadan dolayı aradaki farkı anlayamadım ama en iyisi doğal olanlar gıda boyası bile beni rahatsız ediyor.




Hiç yorum yok: