8 Kasım 2012 Perşembe

çay partileri



Eskiden annemle gittiğim altın günlerine bayılırdım, hiç sıkılmazdım. Masuscuktan su istemek icin mutfağa gider her tarafı tek tek incelerdim. Evcimen yapım o zamanda mevcutmuş.
Bahara girerken iş arkadaşlarımı çağırdım evime, yeni ev ziyareti bahanesi ile toplandık. Aynı işyerinde olsak da işten güçten vakit kalmıyor derin muhabbetlere. Hele ki 7 tane kız bir araya gelince dedikodunun sonu gelmiyor.
Toplanmamızın ana can damarı şu fotoğrafta gördüğünüz kalori bombalarıydı aslında gerisi bahane. Kurabiyeyi lezzet dergisinin ekinde verdikleri kurabiyeler kitabından aldım, damla sakızlı kurabiye tarifiydi aslında ama damla sakızı olmadığından vanilya aroması ekledim, biraz sertti ama lezzetli olmuştu.
Muffinlerime ise kakao ekledim sadece, üzerine krema sıkmaya vaktim kalmadı, beyaz krema sıkacaktım güya.
Patatesli çörekleri ise internette buldum ve kendime göre uyarladım, elmali kurabiye gibi sekil verince çörek oldu.
milföyleri anlatmaya değmez.

Yaptık bişiyler, güzel bir cumartesi günüydü.

Gözünüze sağlık :) görüşürüs…

♥ ♥ ♥



Hiç yorum yok: